برناتِک 1402، رویدادی برای چهار سالگی هیولا

مرکز نوآوری و شتابدهی برنا، پیشرو در حوزه فناوری های ذخیره سازی داده در کشور، به مناسبت چهارمین سالگرد تولد محصول خود به نام هیولا، رویدادی به نام برناتِک در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۲ در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار کرد.

این رویداد که با حضور فعالان حوزه فناوری اطلاعات، برخی مدیران سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی و علاقه مندان به این حوزه برگزار شد، موضوعات مختلفی ارائه شد از جمله بیان تجربیات فنی و سازمانی برنا، معرفی محصولات جدید و معرفی قابلیت های جدید محصول هیولا.

تیم برنا تجربیات خود در راه اندازی و ارائه سرویس ذخیره سازی در مقیاس پتابایت به مشتریان را ارائه نمود. خط تولید هیولا و مهندسی کارایی، قابلیت‌های جدید در هیولا از جمله جستجو و پردازش فایل، نظارت هوشمند روی سامانه ذخیره سازی هیولا و مباحث امنیتی از دیگر موضوعاتی بودند که در رویداد ارائه شدند.

همچنین از دو محصول جدید برنا به نام نیما و کتیبه رونمایی شد. محصول نیما راهکار ابر سازمانی برنا مبتنی بر اوپن استک و کتیبه راهکار انبارش و پردازش لاگ هیولا است. به علاوه ارائه جامعی درباره ویژگی ها، قابلیت ها و آینده محصول هیولا ارائه شد.

در حوزه تجربیات سازمانی نیز با توجه به اهمیت مدیریت دانش، راهکار مدیریت دانش برنا معرفی شد.

در حاشیه این رویداد نیز نمایشگاه جانبی با هدف معرفی و نمایش دموی 3 محصول برنا با نام های zDrive، Monster AI و راهکار مدیریت دانش برگزار شد. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با این محصولات و مباحث ارائه شده در رویداد می توانند با ما در تماس باشند.