حضور مرکز برنا در نمایشگاه دستاوردهای ایمن سازی و حفاظت فناورانه

مرکز برنا روز دوشنبه مورخ 6 آذر ماه 1402 در نمایشگاه دستاوردهای ایمن سازی و حفاظت فناورانه شرکت کرد. در این نمایشگاه محصولات زیرساختی برنا شامل ابر سازمانی برنا، سامانه ذخیره سازی توزیع شده و امن هیولا و راهکار مدیریت امن انتقال فایل ارائه شد و مورد توجه و استقابل مخاطبین و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ابر سازمانی برنا این امکان را به سازمان ها می دهد که از خدمات رایانش ابری برای ارائه بهتر و یکپارچه خدمات و محصولات خود به مشتریان و کارکنانشان بهره مند شوند. ابر سازمانی موجب کاهش هزینه ها، افزایش کارایی، انعطاف پذیری، نوآوری و مقیاس پذیری می شود.

هیولا نیز یک سامانه ذخیره‌سازی اشیاء مبتنی بر نرم‌افزار است که می‌تواند جایگزینی برای راهکارهای گران قیمت مبتنی بر سخت‌افزار باشد. هیولا می‌تواند داده‌ها را در مقیاس بالا بدون به وجود آمدن حتی یک نقطه شکست مدیریت کند.

راهکار مدیریت امن انتقال فایل مرکز برنا مبتنی بر معماری Zero-Trust بوده و با هدف انتقال امن و قابل نظارت داده­ ها بین شبکه‌های نامطمئن و مطمئن، تسهیل و تسریع تبادل داده‌ها برای کاربران بین دو شبکه و ایجاد سازوکاری برای ورود و خروج داده‌ها به صورت امن در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد یا به کاتالوگ محصولات مراجعه نمایید.