هیولا سامانه ذخیره سازی توزیع شده مقیاس پذیر

هیولا یک سامانه ذخیره‌سازی اشیاء مبتنی بر نرم‌افزار است که می‌تواند جایگزینی برای راهکارهای گران قیمت مبتنی بر سخت‌افزار باشد. هیولا می‌تواند داده‌ها را در مقیاس بالا بدون به وجود آمدن حتی یک نقطه شکست مدیریت کند. از ویژگی‌های این محصول، امنیت بالا، مقیاس پذیری و تحمل خطا است. از کاربردهای مهم هیولا، ذخیره‌سازی، پشتیانی از داده‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد است.

  1. معماری توزیع شده: سامانه ذخیره سازی هیولا با استفاده از معماری توزیع شده، امکان ذخیره سازی داده‌ها در کلاسترهای مختلف را فراهم می‌کند. هیولا می‌تواند متناسب با افزایش حجم داده‌ها و میزان کارایی مورد نظر به صورت افقی گسترش یابد.
  2. مدیریت صدها نود ذخیره سازی: طراحی هیولا به گونه است که می‌تواند روی یک نود تا صدها نود مستقر شود. با افزایش و رشد حجم ذخیزه سازی به سادگی می‌تواند با افزودن نودهای جدید ظرفیت شبکه ذخیره سازی را افزایش داد.
  3. مدیریت داده‌ها در مقیاس پتابایت: از ویژگی‌های مهم هیولا امکان مدیریت داده‌ها در مقیاس پتابایت بدون کاهش کارایی و سرعت است.
  4. مقیاس پذیری در سطح WAN : شبکه ذخیره سازی هیولا می‌تواند به سادگی و بدون هیچ افزونگی مضاعفی در سطح چندین دیتاسنتر روی WAN پیاده‌سازی شود. ارتباط بین دیتاسنترها می‌تواند در بستر اینترنت یا خطوط پرسرعت اختصاصی باشد. طراحی هیولا این امکان را فراهم می‌کند بدون از دست دادن کارایی و چالش های تأخیر در شبکه WAN این امکان را فراهم کند. این روش برای کاربردهایی که کاربران توزیع شده دارند مناسب است.

تیم توسعه و پشتیبانی هیولا امکان ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی سازمانی، متناسب با نیازمندی و بارکاری شما را دارد. با ما در تماس باشید.